 |
www.kuropatwy3.fora.pl Niezależne forum mieszkańców osiedla Kuropatwy III w Józefosławiu
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misia
Dołączył: 03 Sty 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: stąd Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Nie 14:54, 27 Sty 2013 Temat postu: Admin s.c. |
|
|
Po wielu rozmowach z sąsiadami z 11, 13 i 15 doszliśmy do wniosku, że czas na zmiany, niestety Pan Hubl zupełnie jest głuchy na nasze prośby, uwagi, i wykazuje brak zainteresowania osiedlem... jest to żenujące, piszcie jakie wasze sprawy nie zostały załatwione, o współpracy i wkrótce nadejdzie czas na rozliczenie:) Pieniądze pobierać jest łatwo ale działać niestety gorzej ale nie pozwólmy by nasze pieniądze szły na marne. Niech poczuje oddech niezadowolenia mieszkańców!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
valdek
Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:35, 28 Sty 2013 Temat postu: Re: Admin s.c. |
|
|
misia napisał: | ... nie pozwólmy by nasze pieniądze szły na marne... |
O nie, wypraszam sobie Ostatnio wydawało mi się, że widziałem Pana Hubla w bardzo ładnym BMW Czy to był On? Być może, natomiast auto podziwiałem długo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
M&M
Dołączył: 06 Lut 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:38, 06 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Witam,
Moim zdaniem jako pierwsze należałoby połączyć wszystkie wspólnoty, albo działać jako jedna. Oczywiście jeśłi wszystkie działki obięte są jedną księgo wieczystą. Na pewno zmniejszy to koszty wynikające z księgowości, a i zarządzanie terenami wspólnymi będzie łatwiejsze.
Co do samej działalności Admina również nie odbieram jej pozytywnie. Jak do tej pory osobiście od firmy nic nie potrzebowałem. Jednak np. brak dokumentacji powykonawczej do wglądu parę miesięcy po zawiązaniu wspólnoty (nie wiem jak to wygląda obecnie) lub brak znajomości przepisów odnośnie konserwacji wind zbyt dobrze nie świadczy. Ogólnie nasz administrator nie ma zbyt dobrej opinii - przynajmniej na sieci;)
Ciekaw jestem na jakiej zasadzie została "wybrana" firma Admin. Może warto by poszukać jakiś konkurencyjnych administratorów porównać ceny, opinie...może ktoś zna godną polecenia firmę...
Przy okazji chciałbym spytać o dwie sprawy:
Czy został jakoś ruszony temat odnośnie zabezpieczenia drzwi garażowych przed ew włamem?
Czy to dzięki uprzejmości firmy Admin pomimo wyłączonych bezpieczników oświetlenia całodobowego światełko przed drzwiami do windy (w bud.17) i tak się świeci, czy to ktoś z mieszkańców zmienił? Pytam z czystej ciekawości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szumi
Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Józefosław 11 m7 Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:39, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
M&M napisał: | Witam,
Moim zdaniem jako pierwsze należałoby połączyć wszystkie wspólnoty, albo działać jako jedna. Oczywiście jeśłi wszystkie działki obięte są jedną księgo wieczystą. Na pewno zmniejszy to koszty wynikające z księgowości, a i zarządzanie terenami wspólnymi będzie łatwiejsze.
Co do samej działalności Admina również nie odbieram jej pozytywnie. Jak do tej pory osobiście od firmy nic nie potrzebowałem. Jednak np. brak dokumentacji powykonawczej do wglądu parę miesięcy po zawiązaniu wspólnoty (nie wiem jak to wygląda obecnie) lub brak znajomości przepisów odnośnie konserwacji wind zbyt dobrze nie świadczy. Ogólnie nasz administrator nie ma zbyt dobrej opinii - przynajmniej na sieci;)
Ciekaw jestem na jakiej zasadzie została "wybrana" firma Admin. Może warto by poszukać jakiś konkurencyjnych administratorów porównać ceny, opinie...może ktoś zna godną polecenia firmę...
Przy okazji chciałbym spytać o dwie sprawy:
Czy został jakoś ruszony temat odnośnie zabezpieczenia drzwi garażowych przed ew włamem?
Czy to dzięki uprzejmości firmy Admin pomimo wyłączonych bezpieczników oświetlenia całodobowego światełko przed drzwiami do windy (w bud.17) i tak się świeci, czy to ktoś z mieszkańców zmienił? Pytam z czystej ciekawości. |
Popieram w 100%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tenisowa 15 Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:27, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Ja również jestem za zmianą. Niestety z własnych doświadczeń bardzo boli mnie brak komunikacji z administracją. Nie odpowiadają na większość maili a jak im sie już zdaży to zazwyczaj nie w temacie. Jak chodzi o jakąś zapłatę to potrafią się szybko odezwać.
Jeżeli to możliwe oczywiście to połączenie wszystkich wspólnot było by bardzo rozsądne i ograniczyło by nam koszty oraz usprawniło zarządzanie całym "wspólnym" osiedlem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arunia
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:11, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
gwoli wyjaśnień dotyczacych swiateł przed windą w 17 - jest to niestety konieczne. sa to lampy "oswietlenia waryjnego", w których zamontowane są akumulatorki i świetlówki korzystają z nich w przypadku awarii pradu. w czasie zwyklej eksploatacji łąduja się. taka prawda. sam byłem inicjatorem wyłaczania całodobowego oswitlenia w bloku nr 17, ale z tymi kilkoma swietlówkami to chyba z torbami nie wyjdziemy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
valdek
Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 7:57, 18 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Paweł napisał: | Ja również jestem za zmianą. Niestety z własnych doświadczeń bardzo boli mnie brak komunikacji z administracją. Nie odpowiadają na większość maili a jak im sie już zdaży to zazwyczaj nie w temacie. Jak chodzi o jakąś zapłatę to potrafią się szybko odezwać.
Jeżeli to możliwe oczywiście to połączenie wszystkich wspólnot było by bardzo rozsądne i ograniczyło by nam koszty oraz usprawniło zarządzanie całym "wspólnym" osiedlem |
Jeśli ktoś ma znajomych, sąsiadów, rodzinę gdzieś w Józefosławiu, Piasecznie mieszkająca na podobnym do nas osiedlu, to proszę zapytajcie się jak u nich wygląda sprawa administracji: jaka to firma, jakie koszty, czy są zadowoleni, itd.
Osobiście zgadzam się z Pawłem - trzeba zmienić Administratora, ale jednocześnie musimy mieć atrakcyjną alternatywę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arunia
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:40, 18 Mar 2013 Temat postu: życzmy Adminowi -szerokości |
|
|
popieram w całej rozciągłości. Admin jest do zmiany bez dwóch zdań, w ciągu od sierpnia do marca potrafił tylko zakupić z naszych rezerw chodniczki przed wejściem na schody - SZALENSTWO. niezwłocznie należy zainteresować się działającymi w oklicach innymi adminiastracjami, celem zapoznania się z aszym chorym budżetem i poprosić o oferty. czas Pana H. uważam że się skończył. najwyższy czas sćiągnąc tą tabliczkę, z drzwi wejsciowych (wiem że termin jego odwołania minie za kilka miesięcy, ale powinniśmy już brać się za gromadzenia zainteresowanych. prosze przy okazji zaglądną na link: http://www.kuropatwy3.fora.pl/sprawy-osiedlowe,3/proponowany-plan-finansowo-gospodarczy-tenisowa-11-15-17,174.html gdzie trwa rozmowa na temat budżetu. sasiedzi, trzeba się za to wziąc solidarnie i wszyscy razem. wiem że kazdy ma mnośtwo spraw do zalatwienia po pracy, nikt nie ma czasu na pracę społeczną. ale ty chodzi o dobro naszego osiedla i grubość naszych portfeli - a przecież jest KRYZYS. dajmy mata Adminowi.pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
serret
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:21, 18 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się, że już kiedyś na zebraniu w garażu rozmawialiśmy, że dobrze by było poznać oferty innych firm administrujących osiedlami. Uważam, że powinniśmy wybrać do zarządu 3 osoby - po jednej z każdego bloku wspólnoty i powinni być to ludzie, którzy faktycznie mieszkają na osiedlu. I zarząd w naszym imieniu powinien zebrać oferty od kilku firm, które sobie potem na zebraniu w garażu przedyskutujemy wspólnie. Jak zarządu mieć nie będziemy, to dalej będziemy sobie tylko luźno dyskutować i spotykać się w miejscach, które woli wynajmować Admin, a nie my (bo jeśli dobrze pamiętam, to większość wolała, by zebrać się w garażu na własnych krzesełkach, zamiast jechać do Piaseczna i płacić za wynajem sali). Zarząd powinien również w imieniu wszystkich kontrolować aktualnego administratora, np. obejrzeć wystawione na nas rachunki, byśmy wiedzieli na co konkretnie idą nasze pieniądze, a nie gdybali ile to może kosztować konserwacja kanalizacji, separator i kto się tym zajmuje. Faktury są do wglądu w biurze na Jaspisowej, ale bez sensu, żeby teraz każdy osobno tam dreptał i je oglądał. Także zarząd jest nam uważam niezbędny.
W Piasecznie na zebraniu ostatnio nawet nie pojawiło się tyle osób by było kworum i by można było przegłosować budżet. Także to nie jest tak, że budżet został na tym spotkaniu zatwierdzony. Nie został i Admin miał się zająć indywidualnym zbieraniem podpisów.
Jeśli chodzi o głosowanie i wykreślenie bądź obcięcie niektórych wydatków zapisanych w obecnym budżecie (propozycje w sąsiednim wątku), to ja sądzę, że najpierw dobrze się zorientować co do kwot jakie faktycznie trzeba wydać na poszczególne pozycje. Podobnie jak kilka osób, które się tu wypowiadały, nie chcę by osiedle było zapuszczone.
Na zebraniu Admin podkreślał, że kwotę jaką od nas pobiera za administrowanie i księgowość rozbił owszem na koszty eksploatacyjne bloku i garażu, ale w sumie zmniejszył w porównaniu do ubiegłorocznego budżetu. No i faktycznie jest to w sumie jakieś 4tys. mniej. Jednak na tym zebraniu zapomniał podkreślić, że rozbicie sprzątania na blok i garaż zwiększyło o 9 tys. całkowitą roczną kwotę przeznaczoną na to. W rezultacie płacimy Adminowi o jakieś 5 tys więcej niż w ubiegłym roku. Tyle, że to sobie policzyłam na spokojnie w domu, bo na spotkaniu odnosiłam wrażenie, że informują nas, że te koszty są rozbite na 2 pozycje, ale są w sumie podobne do ubiegłorocznych, a nawet mniejsze jeśli chodzi o administrację.
Przy okazji podziału kosztów na blok i garaż zwiększyły się wydatki na przeglądy i konserwacje, a to razem z wymienionymi wyżej podwyżkami daje nam już o 10 tys więcej w budżecie. Do tego 15 tys dodatkowo na prąd i mamy już wyższe czynsze. Z tym, że Admin na zebraniu twierdził, że wydatki na prąd zostały zwiększone o 15 tys, ale przy założeniu, że uda się znacząco zmniejszyć pobór energii po wyłączeniu wentylacji w garażach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|